عمارت میلیون دلاری بروکلین بکهام

عمارتی برای شروع زندگی

بروکلین بکهام و نیکولا پلتز به زودی ازدواج می کنند و برای آماده شدن، این زوج مشهور اولین خانه خود را با هم خریداری کردند. به گفته گروسبی گروپ، این زوج یک عمارت ۱۰.۵ میلیون دلاری بورلی هیلز را خریداری کردند که توسط گروه سلامت OM طراحی شده بود.

این خانه  715.35 مترمربعی در زمینی به مساحت 1498.06  مترمربع قرار دارد. این خانه دارای پنج اتاق خواب، شش حمام، یک باشگاه ورزشی، یک سونا، یک اتاق بخارو یک اتاق یوگا است. حیاط پشتی آن ها استخر خیره کننده و فضای نشستن زیادی دارد که برای سرگرمی عالی است. 

 


ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

محبوب ترین خانه های افراد مشهور

خانه ی افراد مشهور

خانه های افراد مشهور، چشم انداز های زیبایی هستند. شبکه های اجتماعی هر روز برای علاقه مندان به فرهنگ عامه و سلبریتی ها درآمدزایی می کنند و بسیاری از بزرگ ترین ستاره های امروزی صفحات خود را به صفحات مجازی جذابی تبدیل می کنند. به طور خاص، اینستاگرام به مکانی برای طرفداران تبدیل شده تا از داخل خانه شگفت انگیز یک ستاره پاپ دیدن کنند یا عمارت مدرن یک ستاره واقعی را برانداز کنند.

آیا از خود می پرسید کدام ویلا بیشتر دل طرفداران را به دست می آورد؟ خب، شرکت بریتانیایی GoodMove این اعداد و ارقام را جمع آوری کرد و براساس لایک ها و نظرات، نتایج به دست آمده را اعلام کرد! و امسال به سراغ پنج ویلامعروف با "بیشترین لایک" در اینستاگرام رفت.


ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

رموز بهره بری نور خورشید و بکارگیری نور طبیعی در طراحی معماری

به نظر شما در ساختمان دریافت روزانه نور طبیعی بهتر است یا نور مصنوعی؟

قطعا نور طبیعی انتخاب همه ماست! نور طبیعی در محیط داخلی باعث می شود که اتاق روشن تر و نورانی تر به نظر برسد، و حس داشتن فضای بیشتری را برای ما ایجاد کند! نور یکی از منابع با ارزش طبیعت بوده و نور خورشید قابل دسترس ترین و مهمترین منبع طبیعی نور است.

اولین لازمه ای که مردم برای خرید یک ساختمان در نظر میگیرند وجود نور طبیعی است. این را به خاطر داشته باشید که نور همان انرژی است و در زبان سانسکریت "جیوتی" به معنای ارزشمند میباشد.

بنابراین، برای اتاق های تاریک تر، لازم است که به روشی نور طبیعی بیشتری در محیط داخل مهیا کنیم. میدانید چرا؟ زمانی که بدن شما در معرض تابش نور خورشید قرار میگیرد، به مغز این امکان را میدهد که هورمونی به نام سروتونین آزاد کند. به همین دلیل است که شما "حس خوب" میگیرید و در نتیجه افزایش میزان سرتونین بدن شما افزایش میابد. پس می ببینید این مسئله چه تاثیر خوبی دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مزایای بیشتر نور طبیعی را مطالعه کنیم.

مزیت های نور طبیعی از لحاظ سلامتی

  • کمک به بینایی
  • بهتر کردن روحیات شما
  • کمک به داشتن خواب راحت
  • افزایش سطح ویتامین دی ذخیره شده در بدنتان
  • افزایش عملکرد روزانه


ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

استودیو و نمایشگاه گروه اسکالپت فرم - ملبورن استرالیا

معماران: ئئدس باگوت

مساحت: 540 متر مربع

سال: 2020

عکس ها: پیتر بنتز

سازنده: اسکالپت فرم

معمار اصلی: برونو مندس

مشاوران روشنایی: پروژه لایت، راکومبا

تیم طراحی: جردن ساندرز، سو فنتون، کریسی پاتراس، بلوم هو، علی تهامی

مهندس سازه: جان باهوریچ

کاربری: محل کار، استودیو کاری و نمایشگاه

سازنده: اسکالپت فرم

مدیران پروژه: اسکالپت فرم، وودس باگوت

شهر: ملبورن

کشور: استرالیا

سخن معماران

اسکالپت فرم جایی که که مرز بین خرده‌ کاری و ساخت و ساز محو می‌شود. این پروژه یک مورد مطالعاتی از «نمایشگاه و استودیو کاری» درخشان است، که نشان می‌دهد وقتی توان بومی و صنعت با کیفیت با هم ترکیب می‌شوند، طراحی چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد. اسکالپت فرم یک تولید کننده دیوار پوش و پوشش های سقف سفارشی است که کارخانه آن در بندیگو (دو ساعت فاصله از ملبورن) واقع است. ایجاد یک نمایشگاه در مرکز ملبورن منطقی است تا از نظر فیزیکی در تعامل بیشتری با گروه های صنعتی، تولید کنندگان و سایر همکاران معماری باشد. وقتی وودس باگوت به مسابقه طراحی برای این نمایشگاه جدید دعوت شد، تیم طراحی با احتیاط بیشتری عمل کرد و واقعاً در ارائه طراحی خود خلاقیت نشان دادند. آنها تصمیم گرفتند که فضای طرح نمادی از تخصص، اشتیاق طراحی و فلسفه صنعتگری اسکالپت فرم باشد.


ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

مروری بر برنامه لومیون

در یک جمله لومیون نرم افزار رندر سه بعدی است که به معماران کمک می کند تا طرح های خود را بصورت زنده و واقعی نمایش دهند.

توانمند سازی معماران و طراحان برای ایجاد رندرهای زیبا

به عنوان یک معمار، شما آموزش دیده اید تا یک ساختمان را به روشی همه جانبه و فراگیر و بر اساس قوای تجسم خود طراحی کنید. یک پلان ساده ساختمان، بعنوان یک نقشه دو بعدی و مسطح، در ذهن شما بصورت یک صحنه پر از جنب و جوش، رنگ و با جزئیات مبلمان و تزئینات به تصویر کشیده میشود. شما می توانید فضای طراحی شده خود را بخوبی لمس کنید. حسی که تحت تاثیر مواد بکار برده شده در دیوار ها، کف و سقف ها جاری میشود را تجسم میکنید. حتی حالت نور طبیعی جاری در فضا هنگام عصر را در ذهن خود به تصویر میکشید.

 


ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link