بازسازی هتل قدیمی در بین جنگل و دریاچه - هتل پیستوهیکا

مساحت هتل : ۷۱۵ متر مربع

سال: ۲۰۲۲

شهر: پومالا

کشور: فنلاند

بازسازی یک  هتل قدیمی

رستوران پیستوهیکا، اولین گام برای بازسازی منطقه استخر سازی پیستوهیکا است که تا سال ۱۹۸۰ رشد کرد اما از آن زمان به بعد نا کار آمد شد. این پروژه خدمات طولانی مدت را به صورت یک سونا و یک رستوران به این منطقه باز گرداند. این پروژه مبتنی بر یک طراحی زیبا است که یک فضای مرکزی منحنی به همراه رستوران و فضاهای سونا در اطراف آن قرار دارد.

استخری در کنار رستوران

ساختمان ها در یک محوطه کنار دریاچه در میان درختان قرار دارند و با نمای تیره ی خود در زمینه چوبی افراد را به تضاد در خود دعوت می کنند. در سونا و خود رستوران، منظره کنار دریاچه و محوطه های تفریحی وسیعی که در آن برای استراحت استفاده می شود، نقش مهمی ایفا می کنند. میهمانان می توانند در فاصله انتظار برای غذاهای عالی رستوران و استراحت در سونا از غروب تابستان لذت ببرند.

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

بازسازی هتل مدرن با طراحی سنتی فرانسوی - هتل ویلا ی تئترو

معماران ساختمان : Arquitectos Aliados

مساحت: ۹۶۰ متر مربع

سال: ۲۰۲۲

مالک: ویستاترو

شهر: براگا

کشور: پرتغال

بازسازی هتل ویلا

این ساختمان در اصل در اوایل قرن بیستم توسط معمار مورا کوتینیو برای قرار دادن یک نانوایی در طبقه هم کف و دفاتر و واحدهای مسکونی در بالا طراحی شد ولی چندین تغییر کاربری در طراحی در اواخر قرن نوزده اتفاق افتاد.

معماری اوایل قرن نوزدهم

در اوایل قرن جدید، آرکیتوس آلیادوس مامور شد تا یک بازسازی ترکیبی شامل هماهنگی طراحی داخلی و کاربری مکان انجام دهد. ساختمان اصلی با دو طبقه پایینی کاملا نا  متقارن در مقابل طبقات بالایی کاملا متقارن، مفهوم خود را مدیون معماری اوایل قرن نوزدهم و سفر های متعددی است مورا کوتینیو ( معمار ساختمان اول ) به فرانسه انجام داد .

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

طراحی رستوران گرم برای دورهمی در یخبندان - رستوران اسکی واردن

معماران طراحی رستوران: دفتر معماری نوردیک

مساحت: 250 متر مربع

سال: 2020

عکس ها: کنوت رامستاد

کشور: نروژ

سخن معمار

درست بر روی خط درختان، جایی که جنگل به یک فلات کوهستانی پوشیده از برف تبدیل می شود، رستوران واردن قرار دارد. این رستوران که در دهکده المپیک کویتفجال قرار دارد  که در قلب چشم انداز کوهستانی نروژ است. این مکان یک منظره ۳۶۰ درجه بزرگ را برای بازدیدکنندگان خود به نمایش می گذارد. مشتریان این رستوران معمولا از یک غذای آفتابی و یا یک پناهگاه اسکی در میان برف لذت می برند.

طراحی مطابق با سنت نروژ

بر اساس عواملی که در مزرعه های سنتی این حوالی وجود دارد، یک مجموعه کوچک ساختمانی که به هم نزدیک و تقریبا لمس هستند، پناهگاهی خوبی در برابر باد و برف است این پناهگاه در عین حال فضایی باز برای دیدن مناظر است. دو ساختمان از قبل وجود داشت که هر یک خصوصیات و جهت خاص خودشان را دارد این مجموعه را تشکیل می دهند. مجموعه با ساخت یک ساختمان سوم تکمیل می شود . این مکان بر اساس سنت های محلی ساخته شده و داخل و خارج آن با الوار پوشانده و سقف آن از چمن ساخته شده است.

ممکن است این مطلب نیز مورد پسند شما باشد: رستوران لینگ لانگ

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

طراحی رستوران سبک سنتی چینی - رستوران سبزیجات

معمار طراحی رستوران : استودیوی تریو

مساحت: 180 متر مربع

سال : 2022

شهر: نانجینگ

کشور: چین

درباره ی طراحی رستوران

رستوران سبزیجات، دومین فروشگاه شرکت چای سازی پوینت در نانجینگ است. بر اساس سرویس اصلی چای در فروشگاه اول، رستوران سبزیجات دارای خدمات گیاهی سالم و با کیفیت بالا است. تیم طراحی، این مکان را به عنوان یک منبع مهم انتقال روحیه شرکت تلقی می کند. فضای راحت و بی پرده، روی ایجاد حس اجتماعی در فضا تمرکز دارد و روح ساده و زیبایی موجود در فروشگاه را منعکس می کند.

سبک خاص طراحی رستوران

تیم طراحی موضوع فضایی «سکونتگاه» را ادامه می‌دهد، بلوک‌هایی را در فضا می‌سازد تا یک مکان طبیعی پنهان در شهر ایجاد کند. از طریق باز کردن دریچه و ساختار فولادین، یک شکل دولایه نمایان می شود و قاب اصلی معماری به گونه ای به هم متصل می شود که چشم انداز بیرون و داخل آن با هم مخلوط و نشان داده می شود.

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link


طراحی رستوران با قوانین معماری - رستوران سی ال

مساحت: ۲۷۲ متر مربع

سال: ۲۰۲۱

عکس ها: تاکومی اوتا

مهندسان سازه: ریوتارو ساکاتا

معمار: تاکایوکی سودا

کشور: ژاپن

یک رستوران در شهری کوچک

این مکان در امتداد جاده ی اصلی در یکی از شهرهای ژاپن قرار دارد. در این منطقه خانه ها و فروشگاه های کوچک قرار دارد که از سه طرف توسط خانه های دیگر احاطه شدند.

طراحی اصولی ستوران

در طراحی یک ساختمان که برای افراد محلی طراحی شد، اولین اولویت ما در نظر گرفتن تاثیرات احتمالی بر خانه های مجاور است. برای معاف شدن از مقررات، ما باید ارتفاع ساختمان را زیر ۱۰ متر نگه داریم در حالی که به دنبال شکلی هستیم که با محیط اطراف ترکیب شود. در نتیجه، همانطور که در شکل زیر می بینید ما با پایین آوردن چهار راس بخش بالایی مکعب، به ارتفاع مورد نیاز برای رعایت قوانین ساخت و ساز رسیدیم.

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link