صدور جواز ساختمان تهران

چه کسانی باید چاپ پروانه جواز ساختمان تهران را تایید کنند؟

چاپ پروانه قدم نهایی است که برای اخذ آن به امضاء و تأیید مدیران منطقه شهرداری نیاز دارید. هر پروژه ساختمانی در محدوده‌های شهری باید تحت نظر مستقیم شهرداری اجرا شده و این مدیران شهرداری در بالاترین مقام اداری هستند که تصمیم نهایی را درباره پروژه شما اتخاذ خواهند کرد.

با فرض اینکه قدم به قدم تمامی مراحل صدور جواز ساختمان را طی کرده باشید و از تشکیل پرونده تا مراحل دستور نقشه و مراتب فنی تأیید نقشه‌ها و مدارک پیش ‌نویس را تهیه کرده باشید، حالا لازم است تا در آخرین قدم تأیید نهایی مقامات شهری را اخذ کنید. پروژه شما در قامت یک پرونده کامل مراتب اداری را سپری کرده و با جزئیات کامل در اختیار مدیران شهری قرار می‌گیرد تا آنها تائید نهایی چاپ پروانه را صادر کنند. اما این مدیران که هستند؟ و قرار است تا چگونه تأیید نهایی خود را برای صدور جواز ساختمان تهران اعلام نمایند. در این مطلب از آس دیزاین قصد داریم تا وارد این مرحله نهایی شویم و با جزئیات از نقش مدیران مناطق شهرداری برای صدور جواز ساختمان شما صحبت کنیم.

مدیران در تأیید نهایی جواز ساختمان که هستند؟

اگر وارد ساختمان شهرداری‌ها شوید، با انبوه سمت‌های اداری و بخش‌های مختلف روبرو می‌شوید که قاعدتاً هر کدام وظایف خاصی را دنبال می‌کنند. در این میان وقتی در تکاپوی چاپ جواز ساختمان هستید، باید تأیید نهایی این مدیران شهرداری را اخذ کنید:

رئیس طرح تفصیلی منطقه شهرداری

رئیس اداره صدور پروانه

معاون شهرداری

شهردار

پرونده جواز ساختمان شما مرحله به مرحله در بدنه اداری شهرداری‌ها بالا رفته و از تأیید رئیس طرح تفصیلی تا امضای شخص شهردار را دریافت می‌کند تا در نهایت بتوانید برای چاپ جواز ساختمان اقدام کنید. اما نکته کلیدی این است که مدیران مربوطه به چه بحث‌هایی از پرونده جواز ساختمان می‌پردازند و در نهایت با در نظر گرفتن چه پیش ‌فرض‌هایی جواز ساختمان شما را صادر می‌کنند.

ادامه ی این مطلب جذاب را در سایت زیر بخوانید 

link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد